VEEBIPOE MÜÜGITINGIMUSED
Werner Cafe koduleht
(edaspidi Veebipood) omanik on Werku Kohvik OÜ (registrikood 16396810, aadress Ülikooli 11, Tartu linn, Tartu
maakond 51003, tel: +372 5124328, e-mail: cafe@werner.ee). Veebipoel on õigus igal ajahetkel
Müügitingimusi muuta. Muudetud tingimused avaldatakse Veebipoe kodulehel www.werner.ee ning need jõustuvad koheselt peale
avaldamist. Veebipoodi kasutades ja selle kaudu tellimusi esitades on klient
nõustunud Veebipoe müügi- ja privaatsustingimustega.
Müügilepingu kehtivus, toote- ja hinnainfo
- Müügitingimused kehtivad Veebipoest toodete ostmisel.
- Teave toote kohta on esitatud Veebipoes vahetult toote juures.
- Veebipoes müüdavate toodete ning lisateenuste hinnad on märgitud toodete juurde.
Tellimuse vormistamine
- Kauba
tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi, peale mida tuleb tellimuse
vormistamiseks täita nõutud andmeväljad. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus,
mille saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside: Eesti pangalingid
- Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay. Kliendiga võetakse personaalselt ühendust
peale tellimuse vormistamist ja makse sooritamist tööpäevadel kl 12.30 - 17.00.
- Pangalinke pakub Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Werku Kohvik OÜ-l puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
- Arveldamise valuuta on Euro (€).
- Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.
- Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.
- Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
Kohaletoimetamise tingimused
- Kaupade kättesaamispunktiks kliendile on Werner Kohvik, aadressil Ülikooli 11, Tartu linn, Tartu maakond 51003 .
- Tellimusi väljastame kohviku lahtioleku aegadel esmaspäevast pühapäevani. Tööpäevadel E-R enne 12 vormistatud tellimused saab kätte järgmisel päeval 7.30 - 21.00 / L 9.00 - 21.00. Nädalavahetusel L-P vormistatud tellimused saab kätte alates T kl 7.30 - 21.00. Enne makse teostamist palume ostukorvis märkida soovitud tellimuse kättesaamise aeg ning kuupäev.
Taganemis- ja pretensioonide esitamise õigus
- Tulenevalt toodete iseloomust ei ole võimalik tellitud tooteid tagastada.
- Klient on kohustatud tellimuse vastuvõtmisel koheselt tooted üle vaatama.
- Tellimuse puuduste ilmnemisel või kauba kvaliteediprobleemide korral tuleb koheselt võtta ühendust klienditoega taasesitatavas vormis (e-mail: cafe@werner.ee), kirjeldades võimalikult täpselt esinenud probleemi ning lisades vajadusel näitlikustavad pildid.
- Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 14 päeva jooksul.
- Veebipood vastutab kliendile müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis olid olemas juba kauba üleandmise hetkel.
- Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist kliendile.
- Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale müügilepinguga kaasnenud tasud.
- Veebipoe vastutus on piiratud toote maksumusega.
Otseturustus ja isikuandmete töötlemine
- Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks.
- Veebipoe isikuandmete vastutav töötleja on Werku Kohvik OÜ. Veebipoe maksete haldamiseks edastatakse vajalikud isikuandmed volitatud töötlejale Maksekeskus AS-le.
- E-maili aadressi ja telefoninumbrit võidakse kasutada otseturundusteadete saatmiseks, kui klient on andnud vastava nõusoleku. Kui klient ei soovi saada otseturustusteateid, siis tuleb valida e-maili jaluses vastav viide või võtta ühendust klienditoega.
- Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
- Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.
Vaidluste lahendamine
Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile cafe@werner.ee või helistada telefonil +372 5124328.
- Kõik kliendikaebused lahendatakse koostöös kliendiga personaalselt.
- Kui klient ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on kliendil võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Samuti on kliendil õigus pöörduda Tartu Maakohtusse.